عشق اول♥♥

میگن هیچ عشقی تو دنیا مثل عشق اولین نیس .......... میگذره یه عمری اما از خیالت رفتنی نیس
يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۱۳ ب.ظ

مسافر


دوست دارم مسافر شدن را

با خیال تو، شاعر شدن را

لحظه های نفس گیر غربت

با تو در کوچه عابر شدن را

شمع من باش، من دوست دارم

مثل پروانه زائر شدن را

دوست دارم خیالت بگیرد از من

افسرده خاطر شدن را

همسفر باش با من که با تو

دوست دارم مسافر شدن را



نوشته شده توسط عباس عابدینی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

عشق اول♥♥

میگن هیچ عشقی تو دنیا مثل عشق اولین نیس .......... میگذره یه عمری اما از خیالت رفتنی نیس

عشق اول♥♥

از این که به وبم اومدیدن ممنونم. خوش آمدیدن. خواهشی که دارم احساس غریبی نکنین و هر چی دلتون خواست برام بزارین. نظر یادتون نره دوستای گلم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مسافر

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۱۳ ب.ظ


دوست دارم مسافر شدن را

با خیال تو، شاعر شدن را

لحظه های نفس گیر غربت

با تو در کوچه عابر شدن را

شمع من باش، من دوست دارم

مثل پروانه زائر شدن را

دوست دارم خیالت بگیرد از من

افسرده خاطر شدن را

همسفر باش با من که با تو

دوست دارم مسافر شدن را

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۲
عباس عابدینی

نظرات  (۹)

جدایی درد بی درمان عشق است
جدایی حرف بی پایان عشق است
جدایی قصه های تلخ دارد
جدایی ناله های سخت دارد
جدایی شاه بی پایان عشق است
جدایی راز بی پایان عشق است
جدایی گریه وفریاد دارد
جدایی مرگ دارد درد دارد
خدایا دور کن درد جدایی
که بی زارم دگر از اشنایی
اپممممممممممممم
میخواهمــــــ برایت تنهایـــ ــ ـی را معنی کنمــــــ :


در ساحل کنار جاده نشسته ای ...

هوای سرد،

صدای باد،

انتــــــظار انتــــــظار انتــــــظار … … …

دستت می سوزد با سیگار !

به خودت می آیی،

یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند،

نه دستی که شانه هایت را بگیرد،

نه صدایی که قشنگ تر از باد باشد ...

تنهایـــ ــ ـی یعنی این ….
upaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.
لبخند ِ تو

معجزه ی شیرینی است

که رؤیای بهشت را

در دل ِ آدم

زنده می کند...
upam
سلام دوست جونم چطولی

نیستی نمیای پیش ما

یه سربزن بهم [ناراحت][ناراحت]
سلام خواهش میشه
تولدت مبارک داداش دست دست بیا وسط مبارک

منم که خودم کادو هستم ♥♥♥
پاسخ:
مرسی عزیز
سلام فدا مدا داداش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی